انتشارات دانش بنیان قرآنیوم

مرکز مقابله و پاسخ به اهانت‌ها و تحرکات‌ جریان های شیطانی علــیه ساحت مقدس ائمه اطهار ، قرآن کریم ، اعتاب مقدسه و سایر مقدسات اسلامی

دعای هفتم صحیفه سجادیه با دستخط منسوب به امام سجاد علیه السلام

زیارت عاشورا با دستخط منسوب به امام کاظم(ع) منتشر شد + دانلود

در آستانه فرارسیدن ایام اربعین حسینی حدیث قدسی زیارت عاشورا نیز با دستخط منسوب به امام موسی بن جعفر علیه‌السلام منتشر شد.به گزارش ایکنا؛ برای نخستین بار متن زیارت عاشورا در کتاب مفاتیح الکلام با رسم‌الخط منسوب به امام موسی بن جعفر علیه‌السلام، که از روی قرآن شماره دو کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی اقتباس شده، به نگارش درآمد و در پایگاه جهانی اربعین منتشر شد.

هم‌اکنون متن کامل زیارت عاشورا با دستخط منسوب به امام موسی بن جعفر علیه‌السلام در پایگاه اطلاع‌رسانی اربعین به نشانی arbaein.ir قابل مشاهده و دریافت است.

زیارت عاشورا حدیث قدسی است و اولین کسی که از اهل بیت علیهم‌السلام متن زیارت عاشورا را برای عموم مردم خواند، امام باقر(ع) بود که فرمود پدرم و او از پدرش و او از جد ما از پیامبر(ص) و او از جبرئیل و جبرئیل از خداوند متعال نقل کردند که خداوند فرمود: السلام علیک یا أبا عبدالله... یعنی متن زیارت در بین اهل بیت علیهم‌السلام بوده است. حضرت امام حسین(ع) در روز عاشورا دو بار زیارت عاشورا را قرائت کردند، یک بار بین نماز ظهر و عصر روز عاشورا از ابتدا تا انتهای زیارت را خواندند و یک بار از صبح تا غروب عاشورا بنا بر مناسبتی تکه‌ای از زیارت عاشورا را خواندند؛ آن مرتبه‌ای که کامل خواندند بین الصلاتین بود، اما یک باری را که تکه‌تکه خواندند تمام فرازهای زیارت عاشورا خوانده شد جز فرازی که الان سجده دارد. اینجا دیگر حضرت به شهادت رسیدند. 

برای دریافت فایل اینجا کلیک شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

ویدئوی احیاء دستخط و بازآفرینی قرآنهای منسوب به ائمه اطهار (ع) : برای نمایش روی تصویر کلیک کنید

مطالب پیشنهادی